Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Clubideideafaceri.ro Q&A

"Stabilirea audientei tinta "

Care ar fi audienta tinta al unui studio foto digital, editare, etc? Deocamdata imi anunt potentialii clientii prin email marketing si, cu toate acestea, nu sunt sigur care este grupul tinta caruia ar trebui sa ma adresez. Mi-ar fi de folos orice sugestie. Multumesc.

Adaugata in
  • Marketing
  • Audienta tinta
  • Grup tinta
  • Clienti potentiali

Sandu Balaban
 User  Sandu Balaban a intrebat la 09 Ian. 2014

 

1 raspuns

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Marian Negrea
 Expert Marian Negrea a raspuns la intrebare la 09 Ian. 2014
In primul rand, acest lucru ar fi trebuit stabilit in prima etapa a infiintarii afacerii. Si anume, realizati o cercetare de piata in urma careia sa stabiliti cat de cerut este serviciul pe care intentionati sa-l oferiti, iar daca cererea este ridicata, determinati cui si cum urmeaza sa vindeti acel serviciu.

Puteti lua in considerare colaborarea cu firme de organizari evenimente, conferinte sau planificari nunti.




Alte intrebari despre Marketing

Email RSS Facebook Comunica experienta
Clubideideafaceri.ro
Sectiuni
  • Concurs
  • Afaceri agricole
  • Afaceri cu produse handmade
  • Afaceri online
  • Antreprenoriat
  • Apicultura
  • Cafenea
  • Comert
  • Constructii
  • Covrigarie
  • Cultivarea ciupercilor
  • Fonduri Europene si Finantare
  • Francize
  • Furnizori
  • Idei de afaceri
  • Infiintare firma
  • Investitii
  • Management
  • Marketing
  • PFA
  • Piscicultura
  • Plan de afaceri
  • Turism
Expertii nostri
Vlad Tanasa
Marian Negrea Mihaela Ursuleanu Dan Popa Ana Steinberg Emilia Rosu


Video club