Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Clubideideafaceri.ro Q&A

"cum sa reduc cat mai mult costurile de marketing?"

buna ziua,

as fi interesata cum sa reduc cat mai mult costurile de marketing? ma puteti ajuta cu sfaturi?

Adaugata in
  • Marketing
  • Costuri de marketing
  • Costuri marketing

Ingrid Goje
 User  Ingrid Goje a intrebat la 11 Iun. 2014

 

1 raspuns

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Mihaela Ursuleanu
 Consultant Mihaela Ursuleanu a raspuns la intrebare la 12 Iun. 2014
buna ziua,

Ca sa reduceti cat mai mult costurile de marketing, dar sa aveti vanzari, este recomandat sa alegeti acele canale care implica investitii mici.

Spre exemplu, este important sa gestionati eficient relatiile cu presa. Redactarea periodica a unor comunicate de presa nu este o activitate costisitoare, ca timp si bani, dar va poate aduce un important capital de imagine.

Bazati-va cat mai mult pe Internet. Sa aveti un site care sa contina o prezentare detaliata a companiei, a produselor si serviciilor sale, fotografii sugestive, informatii complete despre cum puteti fi contactati. La acestea trebuie adaugat content periodic.

Participarea la targuri si expozitii reprezinta, din punct de vedere costuri, un procent de sub 1% fata de difuzarea unei reclame TV.

Organizati concursuri cu premii. Peste tot in lume, premiile si concursurile ce fac parte integranta dintr-o campanie de promovare dau rezultate remarcabile, Iar costurile sunt nesemnificative.

Practicati direct mailing-ul. Nu aveti nevoie decat de un specialist in marketing direct care sa va redacteze pachete cu informatii ce pot fi trimise prin posta unor oameni alesi cu grija dintr-o baza de date.

Faceti sponsorizari. Codul Fiscal favorizeaza sponsorizarea. In loc sa dati bani statului fara nici un beneficiu, va recomandam sa sponsorizati o asociatie, un proiect, un eveniment. Din aceasta activitate de sponsorizare puteti avea un beneficiu important de imagine si o expunere pe masura sumei oferite drept sponsorizare.

Va doresc succes!


Alte intrebari despre Marketing

Email RSS Facebook Comunica experienta
Clubideideafaceri.ro
Sectiuni
  • Concurs
  • Afaceri agricole
  • Afaceri cu produse handmade
  • Afaceri online
  • Antreprenoriat
  • Apicultura
  • Cafenea
  • Comert
  • Constructii
  • Covrigarie
  • Cultivarea ciupercilor
  • Fonduri Europene si Finantare
  • Francize
  • Furnizori
  • Idei de afaceri
  • Infiintare firma
  • Investitii
  • Management
  • Marketing
  • PFA
  • Piscicultura
  • Plan de afaceri
  • Turism
Expertii nostri
Mihaela Ursuleanu
Vlad Tanasa Emilia Rosu Marian Negrea Dan Popa Ana Steinberg


Video club