Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Clubideideafaceri.ro Q&A

"Cum pot obtine marturii favorabile de la clienti ?"

buna ziua,

as vrea sa stiu in ce mod pot sa obtin marturii favorabile de la clienti pentru a le folosi in promovarea afacerii? multumesc

Adaugata in
  • Marketing
  • Marturii
  • Marturii de la clienti
  • Afaceri

Gabi Melinte
 User  Gabi Melinte a intrebat la 09 Dec. 2014

 

1 raspuns

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Vlad Tanasa
 Consultant Vlad Tanasa a raspuns la intrebare la 09 Dec. 2014
buna ziua,

Pentru a obtine marturii favorabile de la clienti este nevoie sa mentineti o stare de interactiune cu acestia. Apoi, trebuie sa acordati o mare atentie mesajelor pe care le primiti de la clienti si selectati pasajele pe care le-ati putea folosi drept marturii in materialele dvs. de reclama.

Obligatoriu pastrati bine aceste mesaje pentru a le putea arata oricand vreunui potential client mai sceptic.

O alta metoda de a obtine marturii favorabile este urmatoarea: analizati lista tuturor clientilor dvs. si selectati-i pe cei mai buni dintre ei, in functie de volumul si frecventa comenzilor pe care le-au facut.

Trimiteti-le apoi o scrisoare clara si politicoasa prin care sa-i rugati sa va ajute, furnizandu-va parerea lor despre produsul sau serviciul pe care il oferiti.

Organizati un concurs cu premii si stimulati participantii sa va transmita aprecierile lor legate de produsul sau serviciul oferit.

Succes!


Alte intrebari despre Marketing

Email RSS Facebook Comunica experienta
Clubideideafaceri.ro
Sectiuni
  • Concurs
  • Afaceri agricole
  • Afaceri cu produse handmade
  • Afaceri online
  • Antreprenoriat
  • Apicultura
  • Cafenea
  • Comert
  • Constructii
  • Covrigarie
  • Cultivarea ciupercilor
  • Fonduri Europene si Finantare
  • Francize
  • Furnizori
  • Idei de afaceri
  • Infiintare firma
  • Investitii
  • Management
  • Marketing
  • PFA
  • Piscicultura
  • Plan de afaceri
  • Turism
Expertii nostri
Mihaela Ursuleanu
Emilia Rosu Dan Popa Ana Steinberg Vlad Tanasa Marian Negrea


Video club