Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Clubideideafaceri.ro Q&A

"care este intervalul orar perfect pentru a folosi social media in afaceri? "

buna ziua,
dupa cunostintele dvs., care este intervalul orar perfect pentru a folosi social media in afaceri?

Adaugata in
  • Marketing
  • Social media
  • Social media in afaceri
  • Afaceri

Olga Manea
 User  Olga Manea a intrebat la 06 Iun. 2014

 

1 raspuns

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ana Steinberg
 Expert Ana Steinberg a raspuns la intrebare la 06 Iun. 2014
buna ziua,

Pentru ca postarile sa aiba cel mai bun impact vizual, ora este importanta altfel, potentialii clienti nu iti viziualizeaza postarea.

Recent, SumAll.ro, a oferit o analiza a datelor pentru diferite companii, a analizat fiecare retea de socializare si a obtinut intervalele orare pe care poti posta pe fiecare, astfel incat postarile sa aiba impact.

- Twiter are intervalul de impact intre orele 1 si 3 PM
- Facebook este activ intre 1 si 4 PM
- Tumblr intre 7 si 10 PM
- Instagram are trafic mai mare intre 5 si 6 PM
- Pinterest intre 8 si 11 PM
- Google este activ intre orele 9 si 11 AM

Succes!


Alte intrebari despre Marketing

Email RSS Facebook Comunica experienta
Clubideideafaceri.ro
Sectiuni
  • Concurs
  • Afaceri agricole
  • Afaceri cu produse handmade
  • Afaceri online
  • Antreprenoriat
  • Apicultura
  • Cafenea
  • Comert
  • Constructii
  • Covrigarie
  • Cultivarea ciupercilor
  • Fonduri Europene si Finantare
  • Francize
  • Furnizori
  • Idei de afaceri
  • Infiintare firma
  • Investitii
  • Management
  • Marketing
  • PFA
  • Piscicultura
  • Plan de afaceri
  • Turism
Expertii nostri
Emilia Rosu
Mihaela Ursuleanu Marian Negrea Vlad Tanasa Ana Steinberg Dan Popa


Video club